A Crash Course in Old Nick’s Dealings

You might not be familiar with some of the terminologies used if you haven’t read the first and the second editions of Crash Course. Try to enjoy. And subscribe. Tagging is a royal pain.
********************************************
********************************************

Devil dey work o. Who tell you say devil no dey work dey lie. Devil dey work pass ashewo wey get target.

I been dey house wen Napodia papa wan use cutlass do me like mallam suya.
“Open dis door! Make I see d tin wey you use give Napo belle! Wen I finish wit you, you go see woman run.”
Small time, him halla come turn to cry.
“Ooooh. My Napodia. My innocent Napodia!”
Innocent ko, flourescent ni. Napodia wey like Patrick pass pure water. I wish say I been snap picture wen Napodia dey show me skill wey she see for blu feem. Abi u tink say na ordinary eye dey turn Crash Course to Credit? No be only innocent. Small time, Napo papa vexation return.
“Foolish boy. Come out now!”
My guy wan break dis door sha.
I remember d oyinbo wey Pastor been blow on Sunday. Wetin Crashito dey find for church? You dey mad? Where I wan see offering tiff before? “When God closes a door, he opens a window!”
I look my burglary proof again. Omo dis window lock die. I come hear noise inside ceiling. Idea. E no reach two minutes wey I use remove ceiling board, enter roof begin dey run. As I dey up dey run, I see space for down where anoda ceiling board don remove. I tink say na inside person room I dey go land. As I jump down, I see myself for d corridor of our face-me-I-slap-you.
Also, one man (wey ugly pass gorilla wey smell crase man armpit) carry cutlass dey wait me. “You must marry my Napodia or else I will feed you to wild animals.” I no tink. I just look him cutlass answer, “Sir, which day make I come pay dowry?”
Devil dey work.

I dey do construction work. My company dey send for us anytime wey work dey. So if I no dey house or my friend place, I dey site. One day, I dey site for Lekki. We dey build one big house. Dat day my oga say I no go carry load. Na only to supervise one small tin so I wear beta cloth come dat day. I dey work my own jeje when horn sound outside gate. I look but d gateman no dey.
“Heyss! Ol boy! Oga pikin don land. Go open gate.” Na one of d boys wey I dey supervise dey open him mama gutter dey follow me yan. No fear. Normally we dey follow work sha. So no yawa. And I reason say na me neat pass so I first threaten him life before I go open d gate. One fine, clean motor enter d yard. D motor park, and oga pikin come out. I tink say na man. Omo na babe. Finest babe.
Money good o.
See as d babe skin fresh. Goddddd! Her face too fine and her body make sense. She get front but back no too full. Like 504. And na small pikin o. She no fit pass 22, 23. I senior am for sure but I no kno when I greet am.
“Aunty good afternoon.” see wetin bobbi dey cause.
“Hello, good afternoon. How are you?”
“I dey fine ma,”
“There are some things in the back seat. Please help me carry them.”

Make I explain give una small. This work no be new house. Na renovate we dey renovate. Dem break one side but the people wey get house dey live another side inside the same compound. I carry some small small things then follow madam go where she dey go. As we dey pass, some of the boys dem wey dey work begin shout give me.
“Crashito, dis one wey you follow madam for back, no too near am o. You know say you dey smell,”
“Yes na,” I answer d guy, “na me do mistake borrow your papa perfume!” D babe troway face like say she no dey hear but I see am dey laugh small small.
“Crash Cos!” Another idiot. All these yeye boys can sabi misbehave once dem see babe. “Why you tiff my shirt wear come work na?”
“No vex. Your sister open your wardrobe dash me after I give am Patrick chop!” Me sef sabi shout. Boys dem just dey laugh as we waka pass. Madam just face front. We waka reach back of their house na im she open their back door from kitchen side. She show me where to drop d tins dem. After I drop them, I see her face. She dey smile.
“What is your name?”
“Crash Cos,” as I dey answer, she dey bust laugh.
“I was afraid of that,” her foné no be here. I no too dey hear am sef.
“My name is Colette, by the way,” I shock.
“Sorry ma, you be D’banj pikin?” She bust more laugh.
“Why do I always get that? It’s Colette not freaking ‘cocolet,'”
“Oookay. Co…lette.”
“Yes. Colette. Now could you do me a favour?”
“Like wetin?”
“I’m an English major doing my thesis and I’d like to ask you some questions about broken English.” D only tin wey I hear na ‘question’, ‘broken’ and ‘English’. But trust mumu wey I be. I just answer.
“Yes ma,” next tin wey I know, d babe collect my number come tell she say she go buzz me. Jesu mi. My life don beta na. Levels don change. Dis kain babe collect my number, na happiness and joy and hammering remain na. As I wan commot go return my work, she come ask me JAMB question.
“So I have to ask. What’s does it mean when you say ‘Patrick?'”
Wallahi, I know say baba God dey my side, but devil dey work.

Devil dey work but sometimes, e be like say God dey work too. My phone ring the next day and na Napo.
“Hello. Napo, na wetin?”
“Hello. Crash Cos, na so u dey ansa your future wife?”
“Make thunder use old crayfish solder dat ya mouth. Who be your husband?”
“Wait first. Who dey pursue you?” D only tin be say devil dey use dem family. If not, Napo voice sexy die. Temptation.
“Pursue? Dem no tell you say ya popsy wan take my bloqos do dog food?” D idiot start to laugh. Dem don swear for dis one?
“Crash Cos, no vex. If na your daughter, abi our daughter, you sef no go vex?”
“Which one be our daughter? Napodia, you follow ojuju dance for dream?” I don dey vex. Which kain nonsense?
“Crash Cos relax. My mama don follow my papa talk. Me and you no go marry. Money you no get. And no be say you too fine. Plus you no kuku get respect for elders.”
To start d matter, I happy say Napo dem people don free me. Na d insult wey she follow join for back na im dey pain me.
“Napo, who no fine? Me and you who fine pass. Na only yansh you get o. You wey do face like burnt offering,”
“Oya e don do, e don do for you Crash Cos,” she sef don dey vex. Make she see as e be to collect insult na. Idiot.
“No be d tin wey make me call you sef. No dey use my credit curse me,”
“I don hear. Wetin make you call me?”
“I tell you say my mama follow my papa talk. But before we do anything about dis pikin, dem say make you come house make we follow talk.” Which house? To go die? I answer Napo straight.
“Ah. Una don see cheap market abi? E be like say your papa don see buyer for d dog food atink?”
“No o. No be so. My popsy don calm down. True talk. Just come. Me sef I know where him dey keep d cutlass. I go hide am. Trust me.” Napo voice come sexy again.
“Which day make I come?”
“Next week Tuesday. Around 6 when you go don close work,” I tink am small.
“Okay. I go try. But I no go wear shoe come o. Na pam slippers. In case I need run,” Napo start laugh again.
“Okay, I don hear. Bye bye.” She cut phone.

On Tuesday, I jam Colette for work again. That day, she come where we dey work come find me. All those boys come begin jealous me.
“Crashito, madam dey find you,” I do go meet am where she stand.
“So I was thinking we could do that interview today,” Interview? So all d grammar wey she dey blow since na for interview? Well, I no too complain. She fit be d future Mrs. Crashito. Baba God abeg.
“Which time?” I gats tell am say I get waka for dem Napo house but I no tell am wetin d waka dey about o. I sha tell am say we go meet after I finish for dem Napo side. She come call d name of one restaurant say make we meet there. Before she go, she press 2k inside my hand say make I use am join taxi.

For evening, I surprise for Napo dem house o. Dem papa don mellow. Na d babe mama dey look me like say I carry dustbin for head. Dem tori no too plenty. Story no too long. Dem just wan know my face and dem tell me say na me go drop money for anytin wey Napo need do for hospital. I just dey remember Napo papa cutlass dey answer “yes sir, yes ma.” When I reason say yans don finish, I stand up say make I dey go. Na Napo voice I come hear:

“Crash Cos, you must chop na,” Chopology. Awoof dey cut spirit for Orile o. My guy Kajeta, na awoof finish am for area. Im tiff for the place wey im dey work houseboy before. D people know say e tiff. D next day wen im come, dem mix juju and cement give am chop inside ogbono. My guy chop am finish dey happy. Since dem sack am, rumour be say na only Julius Berger gree employ am.

Because im dey helep dem shit block.
Devil dey work.

But last week, wen I dey ‘collect’ church offering, I hear dem pastor dey preach.
“The devil is liar!!!” Na so church shout “AMEN!”
“No weapon fashioned against you shall prosper!” As I dey commot d money, na so I dey use style dey shout “Amen!” Baba, I believe.
Juju no dey kill herbalist.
“Bring am make I chop,”
Omo dem give rice and beans chop. No be say d food no sweet. E sweet die. D yawa be say I suppose see Colette after I commot here and na egg and bread I chop since morning. D food sweet. Wella. I chop am one time clean mouth. Small time, I move.

I reach d place wey Colette say make I jam am. One fresh joint for VI. D people get restaurant inside come get joint outside for open air. She been don dey wait me sef. Chai.
“Hey Crash Cos, why are you sweating?”
“Nothing ma,” Omo na something o. Wen I dey inside bus dey come, na im my belle begin turn. I just dey hold myself since.
“Would you like something to eat?”
“No ma,” dis one want make I die? I just dey under breeze dey sweat. E be like say she tink say na fear wey dey make me sweat.
My hand been dey on top table. I no know wetin push d babe: she just carry her hand put on top my own.
“Relax,” omo as she talk dat tin, see as joy full my heart. I no know wen laugh catch me. And na dat time yawa come gas. Well, na me actually commot gas but d smell na yawa. And d breeze dey move well. Chineke God of Orile criminals. Which kain mature mess be dis?
“What died in here? Crash Course, did you fart?” D tin smell na instant.
I swear, cry dey my eye as I dey confess. I no fit lie dat kain lie: everybody know say I no get weight, “Aunty I no fat. Na mess I mess.”
“Oh my God!”
Since she run go dat day, she never call me again.

Devil dey work.

About cikk0

I think I'm proper sane. A lot of people seem to think different. Oh well... Locate a brother on twitter: https://twitter.com/#!/cikk0

Posted on April 2, 2014, in Funny and tagged , , . Bookmark the permalink. 19 Comments.

  1. Oga Crash Cos and his stories. This made my night.

  2. Lmaooooo. I died at “Since dem sack am, rumour be say na only Julius Berger gree employ am.
    Because im dey helep dem shit block.”. I’m in tears!

  3. I just dey laugh like mumu.Cikko de Crashito

  4. This guy you’re one heck of storyteller. Bravo!!!!!!

  5. You’re just crazy.

    Been a while. You okay?

  6. Loooooool Cikko will kill somebody

  7. Lmaoooooooooo Cikko is backkkk!!!!

    Loooooooool for agesssss…

  8. LMAOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!

    I swear this is the most hilarious thing I’ve read ALL Year! Damn!

  9. Hahaha!

    “…na me do mistake borrow your papa perfume!”

    I need to get an offensive body odour so that I can abuse someone with this line.

  10. This guy!!!Why you go mess na?!!!!

  11. LMFAOOOO!

    DEVIL DEY WORK MY BRODA!!!

    Crashito matter do me like pesin wey see sweet pomo dey chop am with fork and knife. Hope say Collete go collect o! No time…

  12. No one writes dem stories beta than you do guy, keep it up

  13. Lmao…u knw just hw 2make my day

  14. HILARIOUS! Fart from hell. Serves him right, longthroat. -_____-

  15. quicklearningschools

    You made some good points there. I did a search on the topic and found most people will agree with your blog. Thanks
    ————
    Real estate crash course california

  16. this is so epic. i’ll love to meet crash course

Leave a Reply

